Kebelekk Caglali maşallah Rabbim sag salim kucagına Almayı nasip etsin benimde bi kzım var 12+3 hamileyim bakalım bizimkisi nee siz kaç haftalıkta öğrendiniz
Tatar59 Valla hiç de utanmamis maşallah 😅 Bizim de erkek tüm detayıyla gördük 😂 Sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah
Caglali Tatar59 Allah sağlıkla kucağımizi almayı nasip etsin inşallah Cinsiyetini merak ediyorduk yüzünü merak etmedim hiç anasının sözünü dinlemiş demekki
Caglali Kebelekk normalde 13 haftaligiz ama 3 gün geriden geliyoruz 12+4 günlükken öğrendik, dün saat 12 den önce bugün öğrendim
Yagmurakyurek Caglali çükünü yesinler onun 🌹❤️oysh sağlıkla gelsin miniklerimiz ismini düşündunuzmu benimde oglan 25.nci hafatdan selamlar Yusuf Çınar 🍁🍁 koyacağım nasipse Yiğit alpte güzel isim düşünürseniz
Caglali Yagmurakyurek teşekkür ederim isim önerisi için ben hamile kalmadan önce Yağız geldi aklıma eşimde beğendi Yağız düşünüyoruz 😊🩵 Maşallah hemen hemen yarilamassiniz Allah kolay doğum nasip etsin hepimize insallan
Caglali Yagmurakyurek rüzgar, poyraz, Yağız, vb.. sizinkilere uyumlu aslında bakalım Allah’ımin izniyle daha 6 ayımız var düşünmek için 😂😂
Yagmurakyurek Caglali yağız ege yağız Alp yağız ege ama ben olsam yağız ege koyardım eğer yağız düşünseydim 😅😅sağlıcakla gelsin minik
Caglali Yagmurakyurek teşekkür ederim canım Allah hepimize saglikla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah
Caglali Kebelekk 800 TL canım Ama 2 kez kontrolde 1 kez veriyorsun Yani biri paralı biri ücretsiz muayene oluyor