Csnsu3502 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏼 ben de 5. Ya da 6. Haftamda tsh seviyemin yüksek olduğunu düşündüm. Doktor dahiliyeye yönlendirdi. Şu an 27 haftalığım. 6.haftamdan beri tiroid ilacı kullanıyorum. Her ay kan testi verip ölçtürüyorum. Tsh yüksekliği Gebelikte sık olan bir şeymiş. İlk öğrendiğimde sizin gbi çok korktum. Doktor erken öğrendiğimi, tsh seviyesi 100 olan hamilelerin bile olduğunu söylemişti. Siz de ferah tutun içinizi.