Zeynep_2304 MelodyFairy canım yanlış anlamada da kötü niyetle sormuyorum ama her gün mü test yapıyorsun böyle kendini yıpratıyorsun
naneliseker_ MelodyFairy aşırı silik birsey var ama dediğim gibi varsa 2 güne gölge olur ki gölgede pozitif sayılıyor benim öyleydi. Direk mi çıktı silik.
Sidelya_ MelodyFairy az daha bekleyin isterseniz olmazsınız regl tekrar yapın oladabilir hakkınızda hayırlısı olsun inşaAllah ♥️
Pnr28 Ben hafif pembe bir çizgi görüyorum 🥰 eğer ki 15 dakika içerisinde oluştu ise çok yeni bir gebelik gibi duruyor🤗 inşallah öyledir
2melek_anne MelodyFairy üzülürek söylüyorum o kuruma çizgisi bu test negatif ümit bağlamayin benimde böyle olup çok kez adet gördüm oyuzden bekleyin iyice 2 gün sonra yapın eğer koyulaşma olursa vardır 🥰