zlemzcanzl Selinnar öyle diyorlar ama ben de ishal oldum doğum belirtisi denilince mutlu oldum. Hala tık yok. 38+2 bugün kontrolümüz vardı kanalada girmemiş sancımda yok daha bekliyorum
Sedayznn Selinnar bugün benim 4-5defa sancım oldu ilkdefa zor yürüyorum bebeğim kanalda pozisyonunu almış sancı bekliyorum düzenli sancı 😊37+2yim