Şekerden dolayı çok bişey yiyemiyorum mesela akşam 5 tane köfte ve 2-3 kase cacık yedim başka bişey yemedim genelde öğünlerim az oluyor öğlen yemeğinde de 1 tabak mercimek pilavı yemiştim bulgurlu. Sabah da yumurta ve peynirli kahvaltı başka hiçbir şey yemedim gün boyunca biraz fındık dışında. Ona rağmen çok çok afedersiniz ama bugün 5 kez büyük tuvalete çıktım. Son birkaç gündür böyle acaba normal mi yoksa bir sıkıntı mı var korkmaya başladım sizde de oluyor mu? Araştırdım ama pek bişey bulamadım🤷🏻♀️