Merhabalar 12 haftalık hamileyim ikili tarama testine gittim orada doktora; “cinsiyeti belli mi? Ben ilk çocuğumu 10 haftalık gebeyken cinsiyetini öğrenmiştim” diye sordum o da bakıp bana sana erkek diyebilirim dedi bende hep içimden kız geçiriyordum tabiki evladın kızı erkeği olmaz sağlıklı olması daha önemli ama meraktan soruyorum yanılma payı var mı bazı insanlarda erkek demiş kız çıkan olmuş.. bu arada devlet hastanesine gidiyorum