Betustrkmn 37+3 haftalığız 20 kasıma sezeryan günü aldık ( bende çok normal istedim ama beni çok korktular o an ki tedirginlik ile sezeryana tamam dedim gün aldıktan sonra doktora normal için bakabilirmiyiz dedim gün aldiysak olmaz dedi🥺🥺🥺) doktorum normali önerdi bana doktoru dinlemedim çok pişmanım