Sksjsux355-- 8mucizem8 aşkım son haftalarımız olduğu için diş etlerimiz şişiyor ve ağrı yapıyor. Bende de son 1 haftadır öyle ceneme kadar vuruyor ama yapacak bisi olmuyor maalesef🤧 sikacaz dişimizi artık😬
8mucizem8 Sksjsux355-- ben bütün vitaminlerin bebeğe gittiğini duydum acaba ondan olabilir mi diş etlerimde ağrıyor çünkü
nghnyrlky 8mucizem8 canım karanfil yağı bende 35.haftamda çok ağrı çektim 2-3 gün karanfil yağı kullandım baya bi uyuşturdu çok ağrıyorsa benim doktorum sigarayı hemen söndür sıcak sıcak bas o da ağrıyı alır demişti denemedim ama
Edaozkan 8mucizem8 boşuna bekleyip işkence çekme 38 haftalikken bende mafoldum direk gittim antibiyotik ağrı kesici verdi de geçti
8mucizem8 Edaozkan herhangi bir ağrım olduğunda buraya yazıp beklemiyorum zaten dişçiye gittim ama bişey yazamam son günlerin dedi doğal bir şekilde varsa öneri verebilirsin
nghnyrlky 8mucizem8 valla benim doktorum öyle dedi çok şaşırdım ama işe yarıyormuş söyleyenler duydum😂
Edaozkan 8mucizem8 o zaman kadın doğuma git ben de acile gittim parol bile vermedi emin olamadi bende kadın doğuma gittim antibiyotik ağrı kesici verdi