Umutlu_anne_ 4 ay oldu sprial taktirali.Ekimin 3 de adet oldum 7 kasimda bitti.Bikacgundur tekrar kanamam ve kasık agrim basladi.Dokdora sordum normal dedi.Sprial taktiran ve ayni sorunu yasayan var mi?
hayalim35 Umutlu_anne_ bilgim yok ama arkadaşım taktırdığı için adeti düzensiz ağrılı ve az kanamalı oldupu için çıkarttı düzene girdi
Aysoshh Umutlu_anne_ ben bakırlı taktırdım aşırı kanama oldu 10 gün sürüyordu bende de çok kansızlık oldu 7.ayda çıkarttırdım ben alışamadım
Umutlu_anne_ hayalim35 Keske benimkide az kanamali olsaydi.Asiri kanamali oluyorum.Artik kansizliktan basim dönüyor.Dokdor alisirsin dedi. 6 aya kadar normalmis
hayalim35 Umutlu_anne_ kişiden kişiye değişiyor ama onunda çok ağrısı vardı belki seni kötü etkiliyor böyle devam ederse çıkart