Benimde bugün içerde kanaam olduğunu riskli bi durum dedi doktor hemen iğne yaptı bi kaç ilaç verdi 1 hafta kalkmıcaksım sürekli yatacaksın dedi. Normal mi düzelir mi? 13 haftalığım. 2 gündür ağrım vardı karnımın alt kısmında bugün kontrole gittik ve bunu öğrendim çok ağladım. Rabbim insallah sağlıkla almamı nasip eder kucağıma..