Arkadaşlar 2. Ye hamileyim ve 11+5 iz ama ben baya bebek hareketini hissediyorum arada bağırsak hareketi olmadığına eminim. Kasığımda bir şey kısa süreli pıt pıt yapıyor. 2. Hamileliğinizde bebeği kaçıncı haftada hissettiniz ilkinde 17. Haftada hissetmiştim