Hanimlar merhaba geçenlerde paylaşım yapıyordum bir hafta önce evde test yaptım pozitif çıktı sonra kadın doğuma gittim daha kese yok ama rahim kalinlasmasi var demişti kan tahlilinde gebelik pozitif çıktı o gün hatta o günlerde belirtiler yaşıyordum kusmuyordum ama midem bulanıyordu halsizdim baş ağrım oluyordu şuan bunlar hiç yok böyle bisey yaşayan varmi sonucu noldu düşünceleriniz nedir