feridedmt Kullanmadım henüz ama aldım duruyor şu anda kullanışlı görünüyor çok büyük de değil, büyük olanlar da kullanışsız diyorlardı ben çok beğendim model olarak da
ayisigi12 feridedmt termal gözü yok sanırım değil mi. Fotoğraflarda göremedim. Bir de kumaşı nasıl acaba su geçirmez mi
NewbieMommy ayisigi12 merhaba bende oysho çanta aldım kullanmadım henüz. 2 modeli var 1inde termal göz var diğerinde yok ben termal olmayandan aldım daha çok hoşuma gittiği için
feridedmt Termal gözü var önde ee içte de vardı sanırım birazdan çekerim fotoğrafını gösteririm, kumaşı çok güzel yumuşacık ben siyahını aldım ama genelde krem rengini daha çok beğeniyo herkes:) çok kullanışlı ve çok güzel ben tavsiye ederim kullanmadan:)
ayisigi12 feridedmt çok memnun olurum gösterirseniz 🙂 fiyatı 1590dan 1290a düştü. Oysho muadili juno diye başka bir marka da var. İkisi arasında kaldım açıkçası
Kedimamasi ayisigi12 ben de almayı düşünüyorum ama değerlendirmelerde çoğu kişi kullanmaya başladıktan 2-3 ay sonra fermuarlı kısımların demirleri çıktı yazmış emin olamadım:(
ayisigi12 Kedimamasi aaa öyle mi ben hiç görmemiştim o tarZ yorumlar bilemedim şimdi 🤔 juno diye başka bi marka var ona da bakıyorum
Kedimamasi ayisigi12 aa bakayım ona da, şeytan diyor kıy paraya taksit taksit ödersin skip hop al ama çok pahalı insanın veresi gelmiyor
Syda78 Ben araştırmalarım sonucu ve tavsiye üzerine bu çantayı aldım çok güzel kullanışlı ve şık yorumlarıda çok güzeldi bakabilirsiniz sizde