annesi53 Kızlar 7 kasımda sezeryan oldum belden spinal sırtım çok ağrıyo ayaklarım aşırı ödemli ve dikiş yerlerim hala oturup kalkarken acıyor yürürkende ne zaman geçicek bunlar yaşayanlar yaZarsa sevinirim 5. Günüm bugün
3prens1prensesmom annesi53 1 hafta 10 gune toparlanirsin gunluk dus al ama dikis yerini kuru tutmaya calis bol bol hareket et canim benim 🤗 cok gecmis olsun 💕
Hamilebirisi_06 annesi53 her geçen gün daha iyiye gidersin 1 hafta sonra daha iyi 2 hafta sonra daha iyi olursun ama çok hareketsiz kalmamaya çalış hareket etmek daha iyi toparlıyor tabi herşey dozunda dinlenmen de gerek
Semrapolatt annesi53 bende 6 kasimda oldum. Karnimn sag tarafinda yanma gibi sanci agri var enfeksiyon Dan suphelndm bugun Dr gittm ama yok dedi cok sukur. Doktr dikislrden olabilir dedi. 3. Sezeryanim
snm_mom Acılar 10günde geçti rahat yatıp kalkmaya başladım ödemlerim de yavaş yavaş indi ama ellerimde kaldı, sırt ağrısı malesef geçmedi sanırım kalıcı olabiliyormuş kimisinde benim bugün 2ay oldu tam.
annesi53 snm_mom çok teşekkür ederim yorumunuza inş geçer birde şey oldumu sizde böyle kalbimin altında böyle nefes darlığı gibimi desem böyle çabuk yorulma gibi içerde titreşim gibi birşey oluyor
annesi53 Hamilebirisi_06 ay valla çocukla ilgilenmekten zaten oturamıyorum bakalım inş herşey çok daha iyi olur
1ciftyesilgoz Bugün 10. Günüm günden güne iyiye gidecek . 7. Gün iyi hissetmeye başladım tam anlamıyla . Ayağımdaki ödem de7. Gün geçti . Ama hala uzun süre yatarsam kalktığımda bi acı hissediyorum anlık. Gün içinde bol hareket ve su önemli bu süreçte .
mother2 1ciftyesilgoz ayy az önce seni tiktokda gördüm sanırım sensin orda ki adın da aynı herhalde aramızda 2 hafta vardi ben de sağ salim alırım kucagima