Bengisy Merhaba tecrübeli anneler 😊 İlk doğumunuz mu zor oldu yoksa ikinci doğumunuz mu zor oldu ? İlkinde ve ikincisinde kaç saat sancı çektiniz ?Genelde ilki daha zor ikinci kolay oluyor diyorlar doğruluk payı nedir aceba yorumlarınızı bekliyorum
Ecrinimleyla Bengisy ben ilk doğumumu devlette ve normal yaptım 7 saat sancıdan sonra doğurdum suni sancı da buna dahil şimdi 36+6 yım özele gidiyorum ve annem sezeryan olmazsan sana hakkımı helal etmem dedi ne çekçen o acıları git 10 dk da sezeryanını ol çık dedi valla düşündüm de haklı yani bende sezeryan olmaya karar verdim 😂😂😂 doktorumla da konuşçam bu konuyu yani normal Doğumu görmeyene sezeryan çok zor geliyor sonrasında çok çekiyon falan diyorlar valla normal Doğum da da hem öncesin de o sancıları çekiyorsun sonrasında da alttaki dikiş ağrıları cabası sexeryan dikişleri 1 hafta da iyileşiyorsa normalinki 20 gün sürebiliyor
Nergissss94 Bengisy canım benimde ilk doğum biraz zor geçdi.40+4 de suni sancısız falan kendim doğurdum.7 saat sancı çekdim.resmen kıvrılıyordum sancıdan.ve kesi atıldı kafası çıkmıyordu.şükür oğlum sapa sağlam oldu.dikişimde 40 dam sonra iyleşdi.enfeksiyon kapmışdı.ama ikinci Doğum öyle kolay oldu ki anlatamam.39+2 de geldi oğlum.ben ilkinde o kadar acı çekmişdimki korkuyordum.ama çok kolay oldu.hastaneye gitdiğimde 19:10 du.oğlum doğduğunda 19:50 .çok şaşırdım.bitdimi dedim ,evet dedi doktor inanamadım.kocam bile şaşırdı bu kadar çabukmu diye.dikişim oldu ama 10 güne iyleşdi.şimdi 3 ye hamileğim ne yalan söyleyim biraz tırsıyorum.oda vajinal varisim var diye.
Cismmpoyraz48 Bengisy bende ikinci daha kolay olur die duydum hep. Oğlumu normal dogumla 3 buçuk saat sancı çekerek dogurdum bu da Normal olacak inşallah 🤗 bakalm ne zaman gelecek smdi kızım olacak allah nasip ederse 34. Haftadayiz ilki kolay oldu buda kolay olur belki sağlığıyla gelsinler de zorun önemi yok bnm icin gelip geçici nasl olsa sancilar 😊
SenemNisa Bengisy canım ilk doğumum yalancı sancılarla beraber 3gün sürdü ikinci doğumum çok kolay oldu gece 1de sancım başladı 2de hastanedeydik 2buçukta doğumum oldu rabbim herkese kolay doğumlar versin ☺️
Serpil11 Ecrinimleyla peki sezeryandan sonraki acı ne olacak.bebeklemi uğraşacaksın kendinlemi.iyi araştır derim
Ecrinimleyla Serpil11 canım İnan normal Doğumdan sonraki ağrı da çok kötü oturcan oturamıyon vs. İşte
Sinmn Bengisy ilk doğumumda kendi sancım vardı, toplam 10 saat sancı sürecim oldu, bu arada epidural da aldım, çok zorlanmadım.. ikinci doğumumda suni sancı aldım, toplam 4,5 saat sancı sürecim oldu, sancılar çok sık geldiği için çok yoruldum ☺️