616171_ orda bi ayfer hanımı tanıyorum çok soğuk birisi yani güleryüz yok kadında evet doğumu gzü l diyoalr yani dikişi faln güzel ama değermi 9 ay oraya gitmeye bilmiyorum birde çok yabancı olan kalabalık bir hastane sözde özel ücret ödüyorsun ama gittğin zaman sıra çok bekliyorsun eğer esenlerdeysen esenler medipolü önerrrm sana ben oraya gidiyorum doktor seçenekleri fazla temiz bir hastahane çooook kalabalık değil