Burda çok gönderi okudum moral oldu şimdi de yazayım dedim :) ilk doğumum olduğu için sancıyı nasıl olur bilmiyordum bir gün öncesinden 4 saatte bir gelen ağrılarım vardı üstünde durmam hafif regl ağrısı gibiydi. Ertesi günün akşamında agrilar bi saatte bir geldi gece olduğunda olduğunda ağrılar 20 dk bir gelmeye başladı ama çok hafif regl agrisi gibiydi dogum sancısı böyle olmaz herhalde diyip fazla üstünde durmadım sonra internetten bi bakayım dedim dogum sancisina benziyor sabaha kadar bekledim sonra annemi aradım dogum sancısı öyle olur hastaneye gidin deyince yola çıktık. Doktor bi açılmaya bakalım senin bir şeyin yok geri yollarız eve seni bugün dogum agrisi olsa burda duramazsın dedi:) açılmaya baktıklarında 7cm olmuştu bile hemen doğum odasına aldılar eşim yanımda sancilarimin sıklasmasini bekledik bu arada ben ayakta sancilarimi beklemek istedim böylece daha rahat oldu. Sonra güçlü iki ikinma ile bebek göründü:) 3 saat içinde dogum yaptım sizlere tavsiyem hiç korkmayın panik olmazsanız her şey rahat gidiyor normal doğum eğer her şey yolundaysa gerçekten çok güzel her ana şahit oluyorsunuz… umarım herkesin doğumu bir solukta kolayca geçer