Hilallf Akşam yemeğinden sonra göbeğimin olduğu kısım çok ağrıyor böyel bişey batıyor gibi yürüyemiyorum oturamıyprum illa yan yarınca geçiyor ağrısı neyden kaynaklanıyor bu 23 haftadayım