Esrac96 Kızlar nasıl anlaşılıyor? Merak ettiğim için soruyorum hiçbir bilgim yok. Pazartesi günü rutin kontrol yaptırdım idrar ve kan. İdrar protein negatif diyor. Bı sorun var mı ?
Gozdecaner Esrac96 idrarda protein kaçağı kusma yüksek tansiyon ishal seyrediyor gebelik zehirlenmesinde ısrarda protein negatif ise bir sıkıntı yok demektir
Ankara-58 Gozdecaner canim benim idrarda negatif ama tansiyonum şuan 13 8 bir dusuyo bir cikiyo anlam vermedim.acaba stres kaynaklı mj
Sevvooi Gozdecaner benim protein kaçağım varmış kusmada sık sık oluyor 7 haftamdayım tansiyonumu ölçmedim acil bi durum mu doktorum haftaya bi daha idrar ver sağlıkocağından dedi gittiğim yer klinik olduğu için
Gozdecaner Ankara-58 14-8 üstüne çıkarsa tansıyonunuz doktora gorunebilirsiniz düşmezse kısa sürede ama suan bir sıkıntı yoktur
Gozdecaner Sevvooi 7. Hafatadan protein kaçağı iyi takip edilmeli gebelik zehirlenmesi 5. Ay itibari ile gözleniyor genelde bir sıkıntıdan bahsettimi doktorunuz
Sevvooi Gozdecaner yok bişey demedi bi baktır dedi sadece öncesinden 1 kaybım var çok korkuyorum bişey olur diye