Canım beta 750den 220ye düştü kanamam oldu kimyasal gebelik dedi doktorum kanamam olduktan sonra 170e düştü 10 gün sonra 200e yükseldi doktorum böyle olduğu için riskli olduğunu bunun sağlıkli bı gebelik olmadığını söyledi ve kürtaj oldum.
Kanamanızdan sonra Betanin yükselmesi iyi değil kanamanız bittikten sonra mutlaka muayene olmalısınız dış gebelik boş gebelik vs bişey var mı diye emin olmak için.