Ayse8326 Bana şey demişlerdi belimden altında parmak gezdirip bu his, sonra koluma çimdik gibi bir şey yapıp Buda acı deyip göstermişlerdi. His var ama şöyle söyleyeyim hani kolunuzun bacağınızın üstün uzun süre oturursunuz da karıncalanır ya o şekilde bir his var. Acı hissetmedim