1palyaco İyi akşamlar kızlar , beta kaç iken bebeği gördünüz ? Ve bebeği gördüğünüz de kese kaç mm idi?
1palyaco Edaaa123 ben 7000bin küsürde gittim kese vardı bebek yoktu ama içinde beyaz bi nokta vardı yolk kesesi olabilir diye düşünüyorum . Veya bebekte olabilir doktor brşey demedi .