2 gün sonra 36 haftalık olucam. Bu haftaki kontrolümde doktora rica etsem 37. haftada gün verse diye düşünüyorum. Sezeryan olacağım. Aşırı kasılmalarım var karnım çok sert canım yanıyor ağrım yok ama derim acıyor gerilmekten. Özellikle bugün çok kasıldı karnım.. 37 de doğsun diyorum prematüre de sayılmıyor artık. Bi yandan küveze girer mi diye korkuyorum. Ama o ihtimal 40. haftada bile var.. Bilmiyorum kafam çok karışık. 37 ye sezeryan günü alan var mı? 😔😔