2prensesannesiiii Rabiabudakk ben keseyi gördüm 4+5 te sonra 6+1 de gelin dedi dr kalp atışını duyacağız dedi ve duyduk🥰
2prensesannesiiii Rabiabudakk ben doğurdum kız 🥰 6 aylık olduk🥰 darısı tüm gebelerin bebeklerini sağlıcakla kucaklarına almasına inşallah 🙏🏻 🥰❤️🔥
Rabiabudakk e_blue_sky_a sağlık ocağımızda yok zaten doktora gidicem bazı sağlık ocaklarında da oluyor mu
melinda- Rabiabudakk ilk gebeliğimde 6. Haftada duydum, ikinci gebeliğimde 8. haftada ancak duydum değişebiliyor
AslanKadini Rabiabudakk gayet ideal canım.. iyice büyümüş olur bebis ben 7 +4 iken gitmiştim o da kocamın israriyla😅