mommys1 bende de panik atak var sezeryan esnasinda bile kitlendim beni bayiltin diye yalvarmaya basladim bi fırt sakinlestirici verdiler damardan sonrası zTen toz pembe , ya haddim olmayarak söylüyorum ama ayni seyleri yasayan biri olarak baskasida ceksin istemedigim icin eger daha ciddi bir durum yoksa normal dogum yapmanı oneriyorum sezeryan goruldugu kadar kolay degil ben tansiyon yuzunden mecbur kaldim sezeryana tamamen bayıltma riskini bile alamadilar ama bir ay cok aci cektim aglayaran inleyerek gezdim agrilarimdan arkadasim zor bi normal dogum yapmasina ragmen 3. Gun hic bisey olmamis gibiydi yinede tabiki sana hangisi iyi gelecekse onu yap benim nacizane tavsiyemdi 🌸