Tatar59 Benim eşim de Cihat istiyo vazgeçmiyor da. Kimse söylesek çok kaba ağır isim dediler beğenen çıkmıyor resmen. Tek isim istiyoruz.
cokbilmismom Tatar59 cihat ismi bencede çok ağır bir isim savaş yani anlamida kötü yine siz bilirsiniz ama küçücük bebeğe Cihat diye seslenmek biraz tuhaf oluyor 🙈🙈
Tatar59 cokbilmismom benim aklımda var isimler de eşime ve ailesine begendirebilsem bı 😒 Cihat ismi onlar soktu aklına
cokbilmismom Tatar59 be kadar saçma ya bırakında analar karar versin şu isim konusunaaaa umarım ikna edersiniz içinize sinen bir şey olur