Yenidoğan için 3 tane hastane çıkışı aldım sadece 🙈
3 aylık için 3 tulum- 3 uzun kollu zıbın - 3 kısa kollu zıbın - 4 takım alt üst aldım 😍
6 aylık için 3 tulum- 3 uzun kollu zıbın- 3 kısa kollu zıbın - 4 takım alt üst aldım 🐣
Corap- şapka - eldiven birde aldıklarım arasında
Sizce yeterli olur mu ? Hediye gelmez çünkü biz gurbetteyiz arkadaşlarımızda çok yok öyle