Ayazfatos benim 3+6da 210du 4+0da bir gün sonra yani 420.9 du 1 hafta geçmeden 11.307dü en az 2 katı olacak şekilde artış varsa kendinizi üzmeyin bence. Bu arada yarın gittiğinizde kese görünmezse kafanıza takmayın. 4+0'da bende de görülmedi telaşlandım doktor kimse göremez bu haftada dedi benimki 4+5te görüldü diye hatırlıyorum minicik bir keseydi oda bebek bile görünmüyordu 🙄 Şimdi SAT'a göre 17, ultrasona göre 18 haftalık kocaman greyfurt büyüklüğünde bebek olduk😍 Allah sağlıklı bir hamilelik nasip etsin sana da 💛