Seval0sevall ben ragnar multivitamin kime önerdiysem o ay gebe kaldı burda gebelik beklerken tesadüfte olabilir tabi ama bende ragnarı kullandığım ay gebe kaldım sağlıklı şekilde yani coraspinde sağlıklı bi şekilde tutunmasına yardım etmiş olabilir çünkü kan gitmiyordu beslemiyordu bebeği o yüzden düşük oluyordu