YigitPoyrazMomm çok doğru diyorsunuz düşünün ben birde tek bakıp büyütüyorum çocuklarimi,kızım 4 yaşında , şimdi de oğlum olucak,ama bunu diyenler en yakınlarım kendilerinin erkek çocukları var,tamm erkek çocukları çok farklı,bunu biliyorum da abartmaya ne gerek var bilmiyorum,o yüzden kafamda deli sorular var,ya çocuklarıma yetemezsem,ya oğlumn yaramazlıklari yüzünden kızımı ihmal edersem vs vs., düşünün isimlere takılmayan ben şimdi koyarken isimlerin ozellerini taşıyan çocuklarin huylarını araştırıyorum piskoljim bozuldu ..