Pinar-meva Merhaba arkadaşlar 15 haftalık hamileyim bugün doktor detaylı bir şekilde bakmaya çalışıp kız ama kesin demem için 1 hafta sonra faln yine de gel dedi kesin kız diyip değişen var mı
11-02- Pinar-meva olabiliyor cnm en garantisi ayrıntılı USG o zaman kesinleşir bana 16. Haftada erkek dedi değişmedi
Mrveeebade Pinar-meva bende 13+2 yim dün doktorum bana da kız dedi 16 haftalıkta gel netleştirelim dedi
yamanagihan Pinar-meva bana da 12 13 haftalıkken kız gibi dedi netliği yok ama dedi iyice muayene etti sağ sol baktı doktor sonuçta emin olmasa öyle demezdi. Salı muayeneye gidicem cinsiyeti öğrensem mi öprenmesem mi diye düşünüyorum 😂 aklımda sürpriz yapmak geçiyor
Pinar-meva Ya ne yapsak yamanagihan bana da o zaman öyle demişti bugün de öyle diyince net demedi ama kız ismi bakın faln dedi ama git yine de sen
Ugu324 Pinar-meva benim 2 hfta sonraya erteleyip duruyor tahminde söylemiyor bakalım Çarşamba günü ne olcak
Dodomom Pinar-meva kızların genelde değişmez bana ilk günden kıza benziyor dedi sonra gittim yine 15 haftalikta kızdır net dedi
eymenim_ Dodomom yaa inşallah banada 12 de kıza benzettim ama daha küçük dedi 12 haftada nolur değişmesin hep hayalim bir kız evlat bir oğlum var
ipeklinaismom 15+4 de kız dedi %100 yazdı verdi balon patlatinca ben inanamadim 15+6 da gittim ayrıntılı yine baktı kız bu saatten sonra da degizmez umarım üç çizgi var dedi bacak arasını gosterdi