herkese merhaba. 12 haftalık hamileyim. 2 gündür üst karın bölgemde ağrı var. bunun sebebi rahim büyüme ağrısı mı? haftaya randevu aldım doktora soracağım buraya da bir danışayım dedim. herhangi bir lekelenme veya akıntı olmadı. bir de halsizliğim arttı. vücut ağrılarım da cabası. bunlar da normal mi?