Kaplan1806 Kızlar 34. Haftadayım gece ishal kusma bulantı şikayetim oldu geçmeyince doktora gittim nstye bağladılar sancım varmış ama ben hiçbirsey hissetmiyorum sizede bu haftalarda böyle bisrsey söylendmi ilaç tedavisi falan yapıldmı.
Asdfgh_jkl Kaplan1806 benimde 35+1 de sancı çıktı Nst de. Ciğer geliştirici vuruldum ve kasılmayı önleyici ilaçlar verdi. Şuan 36 olduk pazartesi kontrolüm var
Alposannesi14_ Kaplan1806 31.haftamda falandı erken doğum riskim vardı, 2doz ciğer geliştirici iğne oldum, 1 gece yatış yaptım. 37+3 de doğum oldu, kendinizi çok yormayın
Asdfgh_jkl Kaplan1806 olabilir biraz önce gittim kontrole 36+1 deyim sancı çıkmadı Nst de. Haftaya çatı muayenesi yapacakmış ona göre sezeryan olursa gün verecek