40+0 2. Gebeliğimdi dogum gercekleşti. Dün gece uyku arasında sancılarım başlamıştı bende saat tutmuştum gece yarım saatte bi geliyordu sancılar uyumaya çalıştım hafıftı zaten uykudan arada uyartıyordu.Sabah 8 de sklastı 10 a kdr idare ettm suya girdim çömeldim sancı geldıkce.5 dkka da bire düşüp inletmeye baslayınca hastane için yola cıktık.Doktor pzrtsı yatırrz demişti bebegn kafası sınırdaydı ama normal dogurrsn demişti sancımda yoktu suni verr diye düşünmüştüm Allah tan gerek kalmadı 🫶😌
Ahududu yapragı çayı içtim günde 3 bardak onun faydası.Hastaneye gelince 6 cm acıklık olduğunu soylediler.sonra nst ye bagladılar sancılar 100 u buluyordu.hemen soydular suyumu patlatılar bebek kakasını yapmıs ama panık yok plates topuna otrdm sancılar geldikçe karışladık .Ben dayanamıyrm diyip çatala cıktm. Son anlar baya zorladı son yaram saat brz elle müdahale ettiler ama suni sancı olmadığı için yine ıyıydm .1 buçuk saatte dogurdum 12 .42 de doğdu.biraz agrılarım var Dıger cckta yoktu ama onda da suni sancı acısı çok cekmiştim 🙂Böyle işte 2. Kere çabuk doğuyormuş anladık 😂