Merhaba benim cildim çoğu şeye karşı aşırı hassas başta ağda olmak üzere, ağda yaptığım da kıl köklerimden kan akıyor ve iki gün sonra iltihaplı su birikiyor çok kötü ağrılı bir hâl alıyor, kıl dökücü kremler de alerji yapıyor kırmızı putur putur oluyor etim kullanabildiğim şey jiletti fakat göbeğim yüzünden hiç bişey göremiyorum eşim de yardımcı olamaz çünkü keser diye korkuyorum başka ne yapabilirim😔