SudeeDilek Merhaba benim doğumuma 28 gün kaldı bazen sırtımda ve kasıklarda ağrı meydana gelip geçiyor bebeğimin başı aşağıda şuan bugün öğle saatlerinde akıntım oldu çamaşır değiştirip ped taktım yine aktı rengi çok açık sarı sizce doğum belirtisi mi ????
Busraakay_26 SudeeDilek girip giden sancılar yalancı sancıdır o su da eğer idrar değil derseniz suyunuz sızıntı şeklinde gelmiş olabilir 12 saat dolmadan hastaneye gidin doğum başlamış olabilir
ececan2006 SudeeDilek su olsa gelen akanti coook acik pembe bir renkle oluyor ve surekli geliyor durduramiyorsunuz
SudeeDilek ececan2006 benim ilk başta renksiz bir akıntım vardı su gibi kıvamı ve sadece çamaşırı ıslatırdı ama gittikçe arttı ve bugün bu renkte akıntı oldu
Nazli_001 SudeeDilek suyun geliyor canım doğumun başlamış bence dırek hastaneye git bebiş susuz kalmasın
ececan2006 SudeeDilek ozaman suyunuz geliyor kolaylikla alin kucaginiza doktorunuzla iletisime gecin 🙏🏻
Nazli_001 SudeeDilek benım ilk bebegım de lt olarak akmıştı ama sızıntı sekılde de gelebılır tutamıyorsan kesın şudur çünkü idrarı tutabılırsın