expectantmom_ Kızlar suni sancı yatış verdiler.suyu az gelişim geriliği 37+4te.allah rızası için nasıl bir acı bekliyor beni neye benziyor yardımcı olsaniz
Busraakay_26 expectantmom_ normal regl ağrısı ile başlatacak ilk başta hiç hissetmezsin sonrasında sancı giderek artar hayırlı doğumların olsun herkesin acı eşiği çok farklı
badem1 Ben daha doğum yapmadım Allah yardımcınız olsun demek için yaziyroum inşallah su misali dogumunuz olur 🙋🏻♀️