Badgirl_ teşekkür ederim. Hayır herkes icin böyle olmuyormuş. Cogu kişinin progestanla kanaması duruyordu maalesef benimki olmadı. Doktorum muhtemelen saglıksız bi gebelikti dedi. Gelişimide geriden geliyordu. İnşallah siz sağ salim kucağınıza alırsınız. Benim yaşadıgım tecrübeye odaklanmayın. Kese etrafındaki kanamalar genellikle kısa sürede atlatılıyormuş.
İlac kullanımına başladınız mı
Progestan igne ve fitil genellikle kanamayı durduruyomuş