Pamuk benim ikinci gebeliğim. Birkaç kez ölçtüm diyete uygun beslenince bir daha da ölçmüyorum. Şekerim düşünce hissediyorum mesela. Tokluğa da dikkat ediyorum sadece kahvaltı da bir dilim yiyorum başka ekmek yemiyorum öğünlerimde. Doktorum ölçme dedi stres olduğum için. Kaçak yapmıyorum he şöyle mesela bir küp bitter çikolatadan bir ısırık alıyorum tatlı yemiyorum 15 te bir belki bir iki çatal.
Meyve yiyorum. Ayva,mandalin,portakal,armut,çilek yiyorum ardından ya tarçınlı süt ya da kefir yoğurt tüketiyorum.