suveyda
Bebeğiniz uygun bir pozisyonda ise doktorlar ihtimal dahilinde cinsiyetini söylüyorlar elbette. Ama kesinlik 16. haftada diye biliyorum. Benim de 12 haftalık iken “yüksek olasılıkla kız görünüyor ancak bekleyelim, değişebilir” demişti. Hala bekliyoruz bakalım :) saygılar..