MelteM2cck Yaprakdokumuseverr kısırlık yapsaydı bende yapardı ayol 😁😁 kendimde çocuğumla birlikte kullanıyorum 😁
Yaprakdokumuseverr MelteM2cck Ben okuduğumu söylüyorum şak diye kısır yapmaz zaten birde sizin gelişiminiz tamamlanmış hanımefendi. Çocuklarla siz bir misiniz?
MelteM2cck Yaprakdokumuseverr ben gülücükler koyuyorum. Niye tersliyorsunuz ki karşınızda hamile insan var.
Tatar59 Elenor çok yayılıyor ama. Çok az aliyosun bölgeye baya yayılıyor. Yenidoğan döneminde daha doğal bişey kullanın pişik onleyici olarak ama her anne bir gün sudocrem alacaktır onu da unutmayın 😅