Kızlar ben 17 de yavaş yavaş hissetmeye başlamıştım pıt pıt şekilnde 19 da düzenli olarak hissetim heleki üç dört gündür sabah akşam vuruyordu dün öğlenden sonra çok hafif vurdu bugün de öyle harketleri çok cılız ben karnıma dokununca o da varla yok arası dokunuyor gibi normal mi nerdeyse hiç hissetmiyorm çünkü :(