Gularslan11 33 haftalık oldk 3 haftadr aynı acıyı yaşıyorm resmen nefes alamıyorum gece uykudan uyanıyorum acısına çok zorluyor beni hareket edemiyorm acıdan bende çok korkuyorum bi sıkıntı mı war die ama herkes normal bebeğin pozisyonu ile alakalıdr die stres etmedm ama doktora sorduğm da ise göğüs bölümüne yönlendrip bir şey çektr dedi sonra saat 5 e yaklaştığı için yetşmes başka Zaman yönlendirme yapalm dedi