Ahsksdk Kızlar 12 haftalık hamileyim ama hala yüz üstü yatıyorum şuan zarar verir mi acaba bebeğe ne zaman bırakmalıyım bu şekilde yatmayı çok zorlanacağımdan eminim😂
Pamuk Ahsksdk 20li haftalardan sonra geçerli. Ben 21 deyim hala istediğim gibi yatıyorum.Doktor 25 ten sonra dedi.
Mermar Ahsksdk Bende sizin gibi uyurdum. İş başa düşünce mecbur yatıyorsunuz. Bu zamanların keyfini çıkarın bence 😊
Flzzzzzz Ahsksdk istediğiniz gibi yatabilirsiniz 30 dan sonra zaten sırt üstü falan yattığınızda siz rahatsız olup yan yatıyorsunuz doktorlar nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın diyor 😊
Pamuk Ahsksdk Bende çok kafama takıyorum. Ne olacak bilmiyorum ne zaman uyansam kendimi yüzüstü buluyorum :(
Lilysa Ahsksdk karnın büyüdükçe istesen de yatamiyorsun zaten. Ben yatabildiğim süre boyunca yattım hiç bir sorun olmaz merak etme
Merve1234Merve sevaldqn1 bebiş nasıl doğdu bi sıkıntı oldu mu yatış şeklinden dolayı. Bazen kendimi karnımın üstüne ağırlık vererek uyuyormuşum o şekilde uyanıyorum. 29 haftalık gebeyim.
Laz53__ Ahsksdk bebeğimize anca sola yatınca güzel kan gidiyormuş sırt üstü veya sağa doğru yatınca fazla kan gitmiyormus. Yüz üstü yatınca da gitmiyormus