Zeyd_Mom_22 Kızlar 5+2 hamileyim daha yeni, ama 2 gündür çok mide bulantısı var midem patlıyor gibi hiss var. Yemek yiyemiyorum iştah 0. Baş ağrısı, bel ağrısı. Regl gibi ağrılarım oluyor. İlk hamileliğimde böyle değildi sizce geçer mi bu ne zaman geçer?😞
babiesmommy 6+6 bende de aşırı bulantı var 3 gündür pztesi doktorumdan ilaç isticem ne yatabiliyorum ne uyuyabiliyorum ne de bir şeyler yiyebiliyorum
babiesmommy Zeyd_Mom_22 burada gebelikte prilam kullanıp çok rahatlayanlar var sen de iste olmazsa doktorundan canım. Bulantı iştahsızlık yapıyo bebek için bir şeyler yememiz lazım😞