sehrengiz_8 1palyaco kese boyutuna ne kadar dedi doktorunuz 12 mm iken benim de ne bebek ne de yolk sac gözüktü o zaman 5+2 deydim 6+6 da kalp atışı duydum
mguness44 1palyaco Bende 5+0 iken paylastığımda forumdan birisi eğer kesenin etrafı bu şekilde parlak gözüküyorsa kese dolu demişti onada doktoru söylemiş:) şu an 31. Haftadayiz
1palyaco bombshell evet açıkcası bende öyle biliyorum ama acaba küçük olduğu için mi nokta gibi gözüküyor diye düşündüm.
bombshell 1palyaco henüz kese oluşmamış olabilir buda normal☺️ endişelenmeyin, sağlıkla gelsin bebişiniz🌸
1palyaco bombshell ay teşekkür ederim inşallah sağlıkla alırım kucağıma 🌸 tüm anne adayları aynı şekilde inşallah 🌸
1palyaco nesrinmom ya öyle mi teşekkür ederim . Evet kesem var . Ama yolk sac a dair brşey demedi doktorum bende o beyazlığı görünce merak ettim yolk mu acaba diye .
1palyaco Azra8Engin yani böyle nokta gibiydi değilmi sizinde? Çünkü bazılarında halka gibi ya oyüzden merak ettim .
Azra8Engin 1palyaco benimki çok daha belirsizdi sizinki net beyaz nokta var biz cok umutlanamamistik önceki düşük olduğu için doktorum çok ümitlenme lütfen stres yapma demişti çok şükür 14. haftaya geldik
1palyaco Burcu__0506 çok çok erkendir büyük ihtimal geç döllenme vs de oluyor ya oyüzden de olabilir 🙃🌸
Burcu__0506 sehrengiz_8 inşallah canım keseyi gördüm çarşamba günü tekrar gidecem belki kalp atışını dinlerim bugün 6+3 olduk haftaya 7 inşallah haber veririm tabiki 🌸