Nacus ben burcu hanıma randevu aldım geç kaldım çıkmıştı nöbette gulseren hanım vardı nasip onaymis diyip muayne oldum degistirmedim sonradan 2 kere gittim iyi Bi kadın ne sorsam tatlı dille cevap verdi detaylı bilgilendirdi olumsuz birsey almadim zaten eğer nöbete denk gelirse doğum o dk kim varsa o doktor geliyor kendi doktorun için ek ücret isteniyor