Bugün bebeğimi kucağıma aldım herkes buradan doğum hikayelerini yazarken ben nezaman yazarım acaba diye düşünürdüm☺️ 36+3 de erken doğum oldu. Dün gece bir buçukta suyum geldi acile geldim ağrım hiç yoktu nst ye bağlandım açıklık muayenesi yapıldı 1cm açıklığım vardı. Saat 6ya kadar ara ara hafif ağrım oldu suni sancı verdiler ağrım arttı ama açıklığım aynı kaldı. Bebeğin hareketleri de yavaşlamaya başlamıştı doktorum sezeryana almaları gerektiğini söyledi daha fazla bekleyemeyeceğimizi anlattı ve sezeryan doğuma girdim bebeğimi kucağıma aldım kokusunu içime çektim şuan yanımda meleğim ve tüm ağrılarım acılarım onun varlığıyla hafifliyor🥰 Rabbim tüm hamile annelerin yar ve yardımcısı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌸