1palyaco Fulya1993 ay atın fotoğraf bende kıyaslamak istiyorum kendi ultrason fotoğrafım ile . Bende merak etmiştim .
Aysennn1608 Fulya1993 5+3teki ultrason görüntüme çok benziyor, o görünen beyazlık şu an sadece besin kesesi, 6+3 haftada kalp atışı ve bebeği gördük ama elbette bir hücre topluluğu şeklindeydi bebek şeklinde değil 🙂
Fulya1993 Aysennn1608 yani yine de boş gebelik gibi durmuyor değil mi 3 ay önce ölü doğum yaptım o yüzden endişeliyim
Merve_ceyhan0803 Fulya1993 yok yok boş gebelik değil 1 2 haftaya çocuğu da görürsün kalp atışı da duyarsın bnde 7. Haftaya kadar yolla saç bile görünmedi
Aysennn1608 Fulya1993 Allah korusun, ama boş değil kuzum endişelerini çok ama çok iyi anlıyorum. Ama boş kese değil, doktor ultrasonda “yolk sak” gibi bi terim kullandı mı ? Pozitif dedi mi ? Ki bence var, benimki de böyleydi 🥰
Aysennn1608 Fulya1993 boş değildir dediğim gibi gönlünüzü ferah tutun 🙏🏻 Haber alınca yazın bana da dua edicem 🙏🏻🌸