Melos066 bana burda biri önermişti . Activia yoğurt varya o sindirimi kolaylaştırdığı için iyi gelir . Ama yine de doktorunuza danışın bize göre hareket etmeyin . Ben 5haftalıkken doktoruma sordum gaz var dedim o da gördü zaten kese bakarken . Ne yemem ne yapmam gerekir dedim birşey yapmana gerek yok dedi geçer zamanla ilk haftalar normal demişti . Ama sizin haftanız ilerlemiş tabi.